Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Γουαδελούπη αγάπη μου (άκρως υβριστικόν)

Μάρτιος (μέσα στην ευγένεια):

-«Καλημέρα σας, κύριε τάδε μου, σας καλώ για εκείνο το μικρό υπόλοιπο των πεντακοσίων ευρώ, που εκκρεμεί από τον Ιανουάριο»

-«Καλημέρα σας, κυρία Λω δυστυχώς ο δ/νων σύμβουλος, απουσιάζει. Δεν μπορούμε να έχουμε υπογεγραμμένες επιταγές μέχρι το Απρίλιο. Έχει πάει στη Ζιμπάμπουε να κυνηγήσει κοάλα»

-«Καλώς κύριε τάδε μου, θα καλέσω ξανά τον Απρίλιο»

Απρίλιος (ακόμα ευγενική)

-«Καλημέρα σας, κύριε τάδε μου, σας καλώ για εκείνο το μικρό υπόλοιπο των πεντακοσίων ευρώ, που εκκρεμεί από τον Ιανουάριο»

-«Α Καλημέρα σας κυρία Λω μου, πώς είστε, τι κάνουν τα παιδιά, πώς την έχετε (την υγεία σας); Χαίρομαι για την ερώτηση που μου κάνετε αλλά επειδή έχω ένα μικρό πρόβλημα με το ίντερνετ μου & δεν μπορώ να γκουκλάρω να βρω απάντηση, μήπως μπορείτε να καλέσετε τον Μάιο;»

-«Καλώς κύριε τάδε μου, θα καλέσω ξανά τον Μάιο»

Μάιος (ακόμα ευγενική αν και το χάνω σιγά σιγά)

-«Καλημέρα σας, κύριε τάδε μου, σας καλώ για εκείνο το μικρό υπόλοιπο των πεντακοσίων ευρώ, που εκκρεμεί από τον Ιανουάριο»

-«Καλημέρα σας, κυρία Λω δυστυχώς ο δ/νων σύμβουλος καθώς κυνηγούσε κοάλα στην Ζιμπάμπουε, έπαθε πυρετό από μια μύγα τσατσούα που τον τσίμπησε και θα λείπει όλο τον μήνα στην Ανταρκτική όπου του συνέστησαν να καταλύσει για να πέσει ο υψηλός πυρετός. Παρακαλώ για την κατανόησή σας»

- «Καλά κύριε τάδε μου, αλλά την πρώτη του μηνός Ιουνίου θα καλέσω ξανά και παρακαλώ να διευθετηθεί το θέμα πάραυτα. Έχουν περάσει πέντε μήνες…»

-«Βεβαίως, κυρία Λω μου. Μείνετε (αν)ήσυχη»

1η Ιουνίου (εκνευρισμένη αλλά κρατιέμαι)

-«Καλημέρα σας, κύριε παπαρίδη μου, σας καλώ για εκείνο το μικρό υπόλοιπο των πεντακοσίων ευρώ, που εκκρεμεί από τον Ιανουάριο»

-«Κυρία Λω, μόλις θα σας έπαιρνα [μπαααααααα, έχουμε και τέτοιες βλέψεις κύριε μαλακίδη;] τηλέφωνο… Δυστυχώς δεν έχουμε εισπράξει ακόμα από τους δικούς μας πελάτες και θα σας καθυστερήσουμε λίγο ακόμα. Λίγη υπομονή. Μόλις εισπράξουμε, θα σας πληρώσουμε»

-«Και πότε προβλέπεται να γίνει αυτό κυρίε αρχιδάκη μας;»

- «Σε μία εβδομάδα το πολύ κυρία Λω μου. Καταλαβαίνετε πόσο δύσκολο είναι να μαζευτούν πεντακόσια ολόκληρα ευρώ σε μια εταιρεία που κάνει τζίρο μόνο δέκα εκατομμύρια ευρώ.»

-«Καταλαβαίνω κυρίε παπαρογλύφτη μου. Θα σας ξανακαλέσω σε μια εβδομάδα»

Σε μια εβδομάδα (τα έχω πάρει στο κρανίο)

-«Καλημέρα σας, κύριε γλυφταρχίδη μου, σας καλώ για εκείνο το μικρό υπόλοιπο των πεντακοσίων ευρώ, που εκκρεμεί από τον Ιανουάριο»

-«Κυρία Λω, μόλις θα σας έπαιρνα τηλέφωνο πάλι! Τι σύνδεση είναι αυτή που έχουμε εμείς οι δύο!!!!»

-«Θα προτιμούσα εμείς οι δυο αντί να ανταλλάσουμε φιλοφρονήσεις, να ανταλλάσαμε αποδείξεις είσπραξης και πληρωμής κύριε μαλακοπέρδη μας.»

-«Δυστυχώς δεν έχουμε εισπράξει ακόμα από τους δικούς μας πελάτες και θα σας καθυστερήσουμε λίγο ακόμα. Λίγη υπομονή. Μόλις εισπράξουμε, θα σας πληρώσουμε»

-«Και πότε προβλέπετε κύριε γαμιολοκαργιόλη μας;»

-«Σε μία εβδομάδα το πολύ κυρία Λω μου. Καταλαβαίνετε πόσο δύσκολο είναι να μαζευτούν πεντακόσια ολόκληρα ευρώ σε μια εταιρεία που κάνει τζίρο μόνο δέκα εκατομμύρια ευρώ.»

-«Αν και δεν καταλαβαίνω κύριε παπάρα μας τι να κάνω, θα σας ξανακαλέσω σε μια εβδομάδα»

Σε άλλη μια εβδομάδα (οι αφροί τρέχουν από στόμα μου και έχω απλώσει πετσέτα στο γραφείο για να μην κάνω λούτσα το πληκτρολόγιο και πάθω και τίποτα η γυναίκα)

-«Καλημέρα σας, κύριε γαμημένε μου, σας καλώ για εκείνο το μικρό υπόλοιπο των πεντακοσίων ευρώ, που εκκρεμεί από τον Ιανουάριο»

-«Κυρία Λω, δυστυχώς δεν έχουμε εισπράξει ακόμα από τους δικούς μας πελάτες και θα σας καθυστερήσουμε λίγο ακόμα. Λίγη υπομονή. Μόλις εισπράξουμε, θα σας πληρώσουμε»

-«Μάλιστα, πάλι τα ίδια… Δηλαδή κύριε μαλακοπίτουρα μας, μου λέτε εδώ και πέντε και πλέον μήνες ότι όταν θα εισπράξετε θα με πληρώσετε. Βέβαια η συμφωνία ήταν άλλη, αλλά ποιος γαμεί σε καιρό κρίσης τις συμφωνίες, τον λόγο τιμής και τα φουστανοπαντέλονα που φοράμε… Όταν μου λέτε κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο όλες αυτές τις απίστευτες παπαριές μου έρχεται στο μυαλό η ακόλουθη σκηνή. Επιτρέψτε μου κύριε μαλακοκάβλη μας:

Μπαίνω λοιπόν σε ένα μαγαζί με ρούχα. Παίρνω μια τουαλέτα, πάω στο δοκιμαστήριο, τη φοράω, βάζω τα ρούχα μου στην τσάντα μου και βγαίνω έξω. Η πωλήτρια στο ταμείο με σταματάει και μου λέει: «Συγνώμη κυρία μου, πού πάτε; Δεν θα πληρώσετε;» «Αααααααααα κοπέλα μου, δεν είναι έτσι.. Κάτσε να σου πω, πώς είναι τα πράγματα. Πήρα λοιπόν το ρούχο από το μαγαζί σου για να σηκωθεί ο κώλος, να δείξουν τα βυζά και να φτιάξω τη σιλουέτα, ε; Εσύ μου το υποσχέθηκες ότι όλα αυτά θα συμβούν μόλις το φορέσω.. αλλά εγώ πρέπει να το διαπιστώσω.. Θα πάω λοιπόν στο κλαμπ φορώντας το ρούχο που μου πούλησες, θα κουνηθώ, θα επιδειχτώ μπας και σταυρώσω κάνα γκόμενο. Αν, λέγω αν βρω γκόμενο… και αν, λέγω αν είναι καλός, σωστός και άξιος… αν, λέγω αν περάσει καιρός και διαπιστώσω ότι δεν είναι μαλάκας… ΤΟΤΕ και μόνο ΤΟΤΕ θα έρθω να σε πληρώσω… Αλλιώς θα περιμένεις μέχρι να βρω τον σωστό γκόμενο φορώντας το φόρεμα που αγόρασα από σένα..» Η πωλήτρια μένει μαλάκας και μην έχοντας τι να απαντήσει με αφήνει να φύγω.

Αυτό κάνετε κύριε μαλακοκάβλη μας τόσο καιρό με το ρημαδοπρόγραμμα που αγοράσατε από μένα και που αν, λέγω αν ανταποκριθεί στις προσδοκίες σας και οι καρτέλλες πελατών που βλέπετε σε αυτό, λειτουργήσουν μαγικά και αρχίσουν να μαζεύουν μόνες τους τα υπόλοιπά σας από την αγορά, ΤΟΤΕ και μόνο ΤΟΤΕ θα μου το εξοφλήσετε…

Δε γαμιέστε κύριε μαλακοκάβλη μας λέω γω, γιατί ό,τι εμπορικό κέρδος είχα, το ανάλωσα στα μυριάδες τηλέφωνα που σας πήρα;»



Τέλος συνδιάλεξης

Αφροί

Σπασμοί

Οθόνη καταστραμμένη από το χτύπημα

Ένα τζάμι σπασμένο από την εκσφενδόνιση του μάους

Πληρωμή ψυχίατρου για την γραμματέα μου που έπαθε σοκ και κατατρόμαξε από τις κραυγές μου

Πληρωμή ΟΡΛ γιατί έκλεισε ο λαιμός μου

Ασταδιάλα, δε συμφέρει… Την κλείνω τη ρημάδα την εταιρεία…

Πάω να κυνηγήσω κοάλα στη Γουαδελούπη.

amelielaw

Δεν υπάρχουν σχόλια: