Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Καθαρές, αθόρυβες, ηλεκτρικές χειροποίητες μοτοσυκλέτες











Σημ.axinosp:Βλέποντας τους μάγκες που πήραν ένα παλιό μηχανάκι και το έκαναν μετατροπή σε ηλεκτρικό, αρχίζω να ζηλεύω που δεν μου πιάνουν τα χέρια μου να κάνω την μετατροπή και εγώ του ΧΤ 600 που έχω σε Ηλεκτρικό. Θα μου άρεσε να δω τα μούτρα των μπάτσων που κάνουν μπλόκο για καυσαέρια να ψάχνουν για εξάτμιση χα χαχα !! Οχι δεν θα έπαιρνα το Αμερικάνικο ZERO που δείχνει το τελευταίο βίντεο κλιπ πρώτο γιατί είναι πολύ political corect Αμερικανιά και δεν γουστάρω, άσε δε που είναι και πανάκριβο.Οποιος έχει καμιά ιδέα πως να κάνουμε το ΧΤ ηλεκτρικό ας κάνει σχόλιο γιατί σε λίγο καιρό με τις τιμές του πετρελαίου να φτάνουν στον ουρανό (Peak Oil γαρ) το εντουράκι μου θα είναι μόνο για να το βλέπω .

Δεν υπάρχουν σχόλια: