Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Ultimate Praying Championship



Σημ.axinosp:"..Δεν ξέρω για ποιανού τις αμαρτίες σταυρώθηκε ο ξεπλένης ο Τζόσουα και όπως και νά 'χει στ' αρχίδια μου τον έχω γραμμένο τον καριόλη. Μακάρι οι Ρωμαίοι να τον είχαν αποτεφρώσει μαζί με τα καδρόνια του να είχαμε ησυχάσει. Εγώ δεν έχω ούτε αμαρτίες, ούτε ενοχές και δεν πρόκειται να φορτωθώ τη μιζέρια και το νταβατζηλίκι κανενός πεοχλέμπουρα. Όποιος θέλει μπορεί να πιστεύει τις μαλακίες των κωλομπαράδων και των τσιφούτηδων, αλλά μακριά από μένα. Αυτά που βγάζω με τον ιδρώτα μου τα γαμάω όπου και όπως γουστάρω και δεν είμαι συνεταίρος κανενός. Αρκετά σας ανέχτηκα γελοίες χατζηπαπαρορουφήχτρες. Αλλάξτε χώρα βρωμοπόδαροι χυσοκουμπαράδες. Αδειάστε μας τη γωνιά λέω ! Πάτε παραπέρα ρε μαζί με τις καμπάνες, τα λιβάνια, τις ψαλμωδίες και τις ρουφιανιές σας, αιώνιοι ανθέλληνες. Πάτε στο συνεταιράκι σας, το διάολο, να ησυχάσουμε.."

Μαύρη Φατρία

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

MAVRI FATRIA IS POWER !!!!!