Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011

Ρεκόρ πωλήσεων για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία


Το 2011 είναι χρονιά ρεκόρ για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία: στις εξαγωγές, την παραγωγή και το τζίρο. Η παγκόσμια οικονομική κρίση όμως αναμένεται να «φρενάρει» τις εξαγωγές των γερμανών κατασκευαστών το 2012.

Η φετινή χρονιά είναι μια από τις πιο επιτυχημένες για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, με τζίρο κατά 13% υψηλότερο σε σύγκριση με το 2010. Περίπου 800.000 εργάζονται σήμερα στις βιομηχανίες αυτοκινήτου και τους προμηθευτές τους στη Γερμανία.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας της Γερμανικής Αυτοκινητοβιομηχανίας Ματίας Βίσμαν όμως δεν έχει ψευδαισθήσεις. Γνωρίζει καλά ότι το 2012 θα είναι μια δύσκολη χρονιά λόγω της αναμενόμενης παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, αλλά και της κρίσης χρέους στην Ευρώπη:

«Είναι καθοριστικό να αποκτήσουμε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες μια ’κουλτούρα σταθερότητας’. Τα λόγια δεν αρκούν. Μέχρι σήμερα ακούσαμε πολλές ανακοινώσεις σε πολλές χώρες. Τώρα ήρθε η ώρα να ακολουθήσουν πράξεις και συγκεκριμένες αποφάσεις».

Τα μέτρα πλήττουν την κατανάλωση

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γερμανικής Αυτοκινητοβιομηχανίας Ματίας Βίσμαν Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γερμανικής Αυτοκινητοβιομηχανίας Ματίας ΒίσμανΟι προσπάθειες σταθεροποίησης των οικονομιών έχουν όμως αρνητική επίδραση στην κατανάλωση. Παράδειγμα η Ελλάδα όπου οι πωλήσεις γερμανικών αυτοκινήτων έχουν μειωθεί μέχρι και 35%. Μείωση στις πωλήσεις καταγράφουν οι γερμανοί κατασκευαστές και σε Ιταλία και Ισπανία. Γεγονός είναι ωστόσο ότι μόνο ένα μικρό μέρος των γερμανικών εξαγωγών πηγαίνει πλέον στην Ευρώπη. Έτσι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επικεντρώνεται πλέον στις εξαγωγές σε Κίνα, Ινδία, Ρωσία, Τουρκία, αλλά και τις ΗΠΑ και τη Βραζιλία, εξηγεί ο Ματίας Βίσμαν:

«Λιγότερο από το ένα τρίτο των οχημάτων εξάγονται στην ευρωζώνη. Ένα επιπλέον 30% πηγαίνει στην λεγόμενη ’υπόλοιπη Ευρώπη’, στην οποία συμπεριλαμβάνεται η Τουρκία και η Ρωσία. Κάθε 7ο αυτοκίνητο, που κατασκευάζεται στη Γερμανία εξάγεται στις ΗΠΑ και κάθε 8ο στην Κίνα. Η ζήτηση για γερμανικά αυτοκίνητα στις δύο αυτές χώρες αυξήθηκε σημαντικά με 6% για τις ΗΠΑ και 20% για την Κίνα».

Οι γερμανικές εξαγωγές αυτοκινήτων το 2010Οι γερμανικές εξαγωγές αυτοκινήτων το 2010













Η άνοδος της ζήτησης για γερμανικά αυτοκίνητα ανάγκασε τις μονάδες παραγωγής στη Γερμανία να λειτουργούν στα όριά τους. Αύξηση στις πωλήσεις σημειώθηκε ωστόσο και στη Γερμανία. Έτσι το 2011 διατέθηκαν στην γερμανική αγορά 8% περισσότερα οχήματα από πέρσι. Παρόλα αυτά τα περισσότερα οχήματα προορίζονται για εξαγωγή. 3 στα 4 αυτοκίνητα βρίσκουν αγοραστή εκτός γερμανικών συνόρων.

DW

Σημ. axinosp:Μποϋκοτάζ στα γερμανικά προϊόντα, εδώ και τώρα !!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

τη φάγανε οι γερμανοί λαδωτήρες και τα εδώ δοσίλογα...
@αλλενάκι