Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Τα διόδια «τρέχουν», αλλά τα έργα σημειωτόν

Με ρυθμούς χελώνας κινούνται οι εργασίες ανακατασκευής των περισσότερων τμημάτων εθνικών οδών της χώρας, που παραχωρήθηκαν προ διετίας σε ιδιώτες, όμως κανονικά «τρέχει» η είσπραξη των αυξημένων διοδίων από τους εποχούμενους, –για οδικά δίκτυα που θα ολοκληρωθούν το 2013 «και βάλε»...– αφού εδώ το χρονοδιάγραμμα τηρήθηκε ευλαβικά.

Οι υπεύθυνοι του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν κρύβουν τη δυσαρέσκειά τους για την πορεία των εργασιών και πιέζουν («όσο μπορούν») τις κοινοπραξίες που καθυστερούν, έχοντας και το βλέμμα προς τις Βρυξέλλες όπου θα κριθεί τις επόμενες ημέρες η τύχη της υποθαλάσσιας αρτηρίας στη Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα:

– Τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις παρουσιάζει η κατασκευή της Ιονίας Οδού και του αυτοκινητόδρομου Ε65 (θα διασχίζει τη κεντρική Ελλάδα). Η κοινοπραξία που έχει αναλάβει τα δύο έργα βρίσκεται σε οριακό σημείο όσον αφορά την ανακατασκευή του τμήματος Μεταμόρφωση - Σκάρφεια της εθνικής οδού Αθηνών -Λαμίας (175 χλμ.), τμήμα που περιλαμβάνεται στη σύμβαση για την κατασκευή της Ιονίας Οδού στην Ηπειρο (Αντίρριο - Ιωάννινα, 196 χλμ.).

Υπό την πίεση, η κοινοπραξία «Νέα Οδός» ξεκίνησε προ ημερών εργασίες σε δύο τμήματα: στο τμήμα Αφιδνών - Μαλακάσας, όπου αντικαθίσταται ο ασφαλτοτάπητας και στο τμήμα Οινοφύτων - Σχηματαρίου, όπου το μεταλλικό διάζωμα αντικαθίσταται με new jersey, δηλαδή διπλό διάζωμα από οπλισμένο σκυρόδεμα. Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής της παράκαμψης Υλίκης.

Κι αν στην περίπτωση του τμήματος Μεταμόρφωση - Σκάρφεια αρχίζει να φαίνεται φως στο βάθος του τούνελ, στην περίπτωση της Ιονίας Οδού, συμβαίνει το αντίθετο. Δύο χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης, και στο τμήμα Αντιρρίου - Ιωαννίνων δεν έχουν ξεκινήσει παρά ελάχιστες εργασίες. Κι αυτό γιατί δεν έχουν ακόμα απαλλοτριωθεί και παραδοθεί από το Δημόσιο παρά ελάχιστα χιλιόμετρα γης.

– Στην αναμονή και οι κάτοικοι της Κεντρικής Ελλάδας, καθώς ελάχιστα έχουν γίνει για τον Ε65, τον αυτοκινητόδρομο μήκους 174 χλμ. που θα συνδέσει την ΠΑΘΕ (Λαμία) με την Εγνατία (Καλλιθέα) διασχίζοντας τη Θεσσαλία.

Καθυστερήσεις παρουσιάζουν και οι εργασίες ανακατασκευής της εθνικής οδού Ελευσίνας - Πατρών - Πύργου - Τσακώνας. Ηδη η περυσινή χρονιά χάθηκε χωρίς ουσιαστικές εργασίες, καθώς καθυστέρησε η υπογραφή της σύμβασης με την παραχωρησιούχο «Ολυμπία Οδό». Το ΥΠΕΧΩΔΕ αποδίδει επισήμως τις καθυστερήσεις στις υπηρεσίες της Ε.Ε., ωστόσο η έναρξη των εργασιών καθυστέρησε και από τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στο υπουργείο και την κοινοπραξία για το τελικό πλάτος του οδικού άξονα. Ηδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής των τεσσάρων σηράγγων του έργου (Δερβένι, Μαύρα Λιθάρια, Ακράτα, Πλάτανος), ενώ μετά το Πάσχα θα αρχίσουν τα δύσκολα για τους οδηγούς, λόγω των εργασιών διαπλάτυνσης της υφιστάμενης εθνικής οδού.

Κάπως καλύτερα είναι τα πράγματα στους υπόλοιπους δύο αυτοκινητόδρομους:

– Στο τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης από Μαλιακό έως Κλειδί Ημαθίας (κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου») βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή των τριών σηράγγων στα Τέμπη.

Ο άξονας Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας (κοινοπραξία «Μορέας») θεωρείται ο πιο προχωρημένος από πλευράς κατασκευαστικών εργασιών.

Μέτρα για την έξοδο του Πάσχα

«Αποσύρονται» τα περισσότερα εργοτάξια ενόψει της εξόδου του Πάσχα, προκειμένου να αμβλυνθεί η ταλαιπωρία των ταξιδιωτών. Δύσκολες ώρες αναμένουν, κυρίως, όσους κινηθούν από την Αθήνα προς τη Λαμία. Πιο συγκεκριμένα, στο τμήμα Μεταμόρφωσης - Σκάρφειας, οι οδηγοί θα συναντήσουν δυσκολίες στα τμήματα Αφιδνών - Μαλακάσας (27ο - 34ο χλμ.) και Οινοφύτων - Σχηματαρίου (45ο - 60ο χλμ.), στα οποία οι λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση περιορίζονται από τρεις σε δύο (χωρίς λωρίδα έκτακτης ανάγκης).

Αντίθετα, στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί Ημαθίας, από Μεγάλη Τετάρτη έως την Τρίτη του Πάσχα δεν θα εκτελείται κανένα έργο επί του αυτοκινητοδρόμου.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_12/04/2009_310683
Σημ.axinosp:Όσο θέλεις βρόντα στου κουφού την πόρτα !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: